2014 m. rugpjūčio 22 d.

2014 m. rugpjūčio 22 d., penktadienis. Jer 1,11-19


Mane pasiekė VIEŠPATIES žodis: „Ką matai, Jeremijau?“ – „Migdolmedžio šaką“, – atsakiau. Tuomet VIEŠPATS tarė man: „Matai labai gerai! Aš budžiu, kad įvykdyčiau savo žodį.“
Mane vėl pasiekė VIEŠPATIES žodis: „Ką matai?“ – „Matau verdantį katilą, svyrantį iš šiaurės“, – atsakiau.

Tuomet VIEŠPATS tarė man: „Iš šiaurės išsilies nelaimė ant visų krašto gyventojų!

Štai aš šaukiu visas šiaurės karalystes, –
tai VIEŠPATIES žodis. –
Jos ateis, ir kiekvienas karalius pasistatys
savo sostą prie Jeruzalės vartų,
priešais jos mūro sieną
ir prieš visus Judo miestus.
Taip aš ištarsiu jiems savo nuosprendį
už visą jų nedorumą,
už tai, kad jie mane paliko,
degino smilkalus kitiems dievams
ir garbino savo pačių rankų dirbinius.
Ogi tu susijuosk strėnas!
Stokis ir skelbk jiems visa, ką tau liepiu!
Nepalūžk nuo jų,
kad nepalaužčiau tavęs jų akyse!
O aš štai šiandien padariau tave
sutvirtintu miestu,
geležies stulpu ir vario siena,
kad stovėtum prieš visą kraštą:
prieš Judo karalystės karalius ir didžiūnus,
prieš kunigus ir visą liaudį.
Su tavimi jie kovos, bet neįveiks tavęs,
nes aš esu su tavimi, kad tave išgelbėčiau“, –
tai VIEŠPATIES žodis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą